Kampanie i Promocje

  • Bakalland po kompleksowym rebrandingu wkroczył do przestrzeni miejskiej. Wyróżniającym się elementem działań outdoorowych firmy jest znajdujący się przy stacji Metro Politechnika w Warszawie mural o powierzchni 175 m2. Marka uruchomiła także działania OOH/DOOH w centrach handlowych i na przystankach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu. Automaty Paczkomat firmy... Czytaj więcej »

  • Na Planecie Warka wszyscy mają energię, by uprawiać sporty, grać w gry, czy po prostu wspólnie cieszyć się życiem. To miejsce, gdzie panuje absolutny luz. Przekonał się o tym także Krzysztof Ibisz, który właśnie dołączył do ekipy Planety Warka. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli... Czytaj więcej »

  • Desperados w wielkim stylu powraca do swoich imprezowych korzeni. Marka wystartowała właśnie z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje jeden z najpopularniejszych artystów z pokolenia Gen Z – Tymek. Kampania trwa od 17 kwietnia. Czytaj więcej »

  • Rusza Weekend dla Ziemi w Carrefour

    Wtorek, 18 kwietnia 2023

    Wędliny, mięso i sery do własnych opakowań, pojemniki i woreczki wielokrotnego użytku oraz tekstylne torby na zakupy - to wszystko aż 20 proc. taniej w nadchodzący Weekend dla Ziemi. W najbliższy piątek i sobotę (21 i 22 kwietnia) rusza inicjatywa sklepów Carrefour, która dając bezpośrednie korzyści konsumentowi, przekłada się na redukcję plastiku, zmniejszenie ilości... Czytaj więcej »

  • Trwa kampania launchującymi nowy ekspres De’Longhi Eletta Explore, za którą odpowiada agencja Mediaplus we współpracy z agencją SalesTube. Ambasadorem marki i twarzą wiosennej kampanii jest hollywoodzki gwiazdor, Brad Pitt. Mediaplus koordynuje wszystkie działania mediowe offline i online na polskim rynku, odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów 360. Kampania prowadzona... Czytaj więcej »

  • Takiej akcji antyinflacyjnej nie było jeszcze na polskim rynku handlowym. Sieć Carrefour uruchomiła właśnie kampanię pt. „100% zwrot kasy”, w ramach której klienci kupując produkty niespożywcze oznaczone naklejką akcji, otrzymają zwrot 100% zapłaconych pieniędzy, które będą mogli wydać na kolejne zakupy w tej sieci. Środki wypłacane są e-bonach płatniczych w aplikacji... Czytaj więcej »

  • Wystarczy zrobić zakupy powyżej 120 zł w sklepie internetowym Stokrotki, a zostaną one bezpłatnie dostarczone do wskazanego przez klienta miejsca. Dzięki nowej promocji zakupy spożywcze online stają się jeszcze korzystniejsze. Czytaj więcej »

  • Tymbark wystartował z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli wygodnej przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, jednocześnie podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki. Czytaj więcej »

  • Żubr Kompanii Piwowarskiej wchodzi z przytupem w początek sezonu z kampanią podkreślającą jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia. Czytaj więcej »

  • Ponad połowa Polaków robi przedświąteczne zakupy w dyskoncie – wynika z badań przeprowadzonych przez Research Collective na zlecenie Netto Polska[1]. Inflacyjny wzrost cen produktów żywnościowych umacnia ten trend i wpływa na koszyk zakupowy w nadchodzącym czasie. Sieć Netto wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i przedstawia promocyjną ofertę na tradycyjne świąteczne... Czytaj więcej »

  • W okresie poprzedzającym Święta Wielkanocne sieć Auchan przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę złożoną z produktów marek własnych – wśród nich znalazła się ceniona za nadzwyczajną jakość marka PEWNI DOBREGO, a także doskonale znana wszystkim łowcom okazji marka z logo podniesionego kciuka – oferująca jakościowe produkty spożywcze i higieniczne w... Czytaj więcej »

  • Żywiec od wielu lat zachęca w swojej komunikacji do cieszenia się życiem i czerpania z niego radości. Dziś, kiedy rzeczywistość nas nie rozpieszcza, na nowo odkrywamy ogromne znaczenie bliskich, jakościowych relacji. Dlatego w 2023 roku marka zaprasza do wychodzenia do ludzi i do wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest też unikalny... Czytaj więcej »

  • Bakalland zaprezentował nowy spot reklamowy i wystartował z pierwszą od 6 lat kampanią promocyjną w TV. W produkcję wideo zaangażowanych było ok. 50 osób na trzech planach zdjęciowych i w dziewięciu niezależnych scenografiach. Reklama w TV stanowi element ogłoszonej w marcu br. wielokanałowej komunikacji marketingowej 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Kampania pokazuje... Czytaj więcej »

  • W sklepach Biedronka pojawiła się limitowana akcja producenta Parówek Dobrych, który wyszedł do konsumentów z niestandardową propozycją. Każdy, kto zakupi produkt otrzymuje gwarancję smaku lub zwrot pieniędzy. Czytaj więcej »

  • Znany ze swoich kultowych ról, Bogusław Linda bierze udział w reklamie McDonald’s®, gdzie prezentuje swój… niezwykły taniec! Nowa kampania marki skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdym z nas. McDonald’s to sieć popularnych restauracji, znana z pysznych burgerów z wołowiną, frytek oraz kawy, ale nie wszyscy wiedzą, że można w niej... Czytaj więcej »

  • Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”. Czytaj więcej »

  • Za kilka tygodni spotkamy się w gronie najbliższych podczas Wielkanocy. Na stołach królować będzie sałatka jarzynowa, żurek z białą kiełbasą, pasztet w różnych odsłonach, jaja podane w rozmaitych wersjach. Jeśli zależy nam na smaku prawdziwych wędlin, warto odwiedzić sieć Lidl Polska – produkty marki Pikok będą idealne na wielkanocny stół. Czytaj więcej »

  • Kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella właśnie ruszyła. Tym razem produkty będą widoczne w reklamie TV, na VOD, YT oraz nośnikach OOH. Czytaj więcej »

  • Do tradycji można podchodzić na wiele sposobów. W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na jedną z nich – wielkonocny żurek. Czytaj więcej »

  • Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych brand heros marki; od... Czytaj więcej »

  • Intermarché nieustannie wspiera klientów w codziennych poszukiwaniach produktów w najniższych cenach i odpowiedniego zastosowania ich w codziennym życiu. W odpowiedzi na rosnącą inflację, która bezpośrednio uderza w portfele Polaków, sieć wprowadza kolejne działania handlowe, które potwierdzają, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności. Czytaj więcej »

  • Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową kampanię reklamową. Spoty prezentujące jedne z najpopularniejszych produktów Gellwe: Sernik borówkowy, Galaretkę Borówkową i Śnieżkę bitą śmietanę zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (głównych i tematycznych). Marka będzie aktywna reklamowo również w internecie, m.in. w serwisie YouTube. Czytaj więcej »

  • Szalejąca na polskim rynku inflacja daje się we znaki wszystkim konsumentom, także tym, którzy starają się odżywiać bardziej zdrowo lub odpowiedzialnie. Z myślą o zmianach nawyków żywieniowych Polaków oraz z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Bez Mięsa, Carrefour przygotował 30% rabatu na produkty wegańskie i wegetariańskie w swoich sklepach. Akcja jest... Czytaj więcej »

  • Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych. Czytaj więcej »

  • Firma Komagra, jeden z największych producentów olejów spożywczych w kraju i producent Oleju Polskiego, wraca po kilkuletniej przerwie do aktywności reklamowej. Realizację kampanii powierzyła ponownie agencji mediowej UM (Mediabrands), z którą współpracowała już w poprzednich latach. Czytaj więcej »

  • Marka HELIO jak co roku przed Świętami Wielkanocnymi planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych. Przedświąteczne działania ruszyły już w lutym. Obejmują m.in. portale branżowe, lifestylowe oraz kobiece. Promocja produktów HELIO odbywać się będzie także we współpracy z opiniotwórczymi influencerami. Równocześnie HELIO przewiduje w... Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania dla linii Kubuś Immuno przypominająca rodzicom i dzieciom o sposobie na wspieranie odporności na przełomie zimy i wiosny. W tym okresie warto regularnie sięgać po produkty Immuno z witaminą C, która pomaga w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego. Czytaj więcej »

  • 11 marca w sklepach sieci Stokrotka rusza nowa akcja promocyjna – Sobotnie Płatkobranie. Będą mogli w niej wziąć udział wszyscy posiadacze aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka, a jest ich już ponad 1,5 miliona. Czytaj więcej »

  • - Przed nami nowe, mocne otwarcie Bakallandu. Marka po kilku latach przerwy wraca do szerokiej komunikacji marketingowej 360˚ i po raz pierwszy od 2017 roku pojawi się w telewizji. W kampanii prezentujemy ją jako nowoczesną i dynamiczną. Odświeżyliśmy logotyp, zmieniliśmy opakowania, dodając im świeżości i apetyczności. Wyraźnie odmładzamy grupę naszych odbiorców, zamierzamy... Czytaj więcej »

  • American Soul w KFC

    Środa, 08 marca 2023

    Lubisz podróżować i próbować nowych smaków? A może marzysz o wyprawie wzdłuż słynnego, amerykańskiego Wschodniego Wybrzeża? Wyrusz z KFC w trasę po USA. Poczuj klimat Stanów w gronie swojej paczki przyjaciół, świetnej jazzowej muzyki i pysznego jedzenia. „American Soul” to prawdziwy smak amerykańskiej kuchni. Już od 8 marca we wszystkich restauracjach KFC w Polsce będzie... Czytaj więcej »

więcej artykułów